marți, 20 martie 2012

Joc de iubire!


Te văd... și ...te ascunzi?
E-așa de roș al nost călcâi!

Hai ...o baba-oarba!?
 Pentru cei ce se iubesc ca surdomuți!?

Ce pur te simt...și
 ...cât de frumos poți tu să
Mi-te-amuzi.

Nu-mi trebuie paltonul...
Păstrază-l pentru mai încolo...

Pentru iernile din vară când
Din doi  doar unul pentru doi,

Când doi ochi din patru vor respira
Un cânt... un joc și-un univers.

Cu noi doi...cei amândoi.

Dar pân’ atunci....

Lasă-mă să-ți absorb  acumul.
Să știu că: nu vom muri niciunul.

Picioarele-ți fine să le pătez
Cu pielea-mi de la mână.

În al greierului cânt spre mândra lună
Catifeaua-ți moale de pe păru-ți

Zilelor cu prea mult soare
Draperie sufletului să-mi fac

Iarăși nopților cu iz de ger
Inima să îmi o-mbrac.

Cât de simpatică!, povara-mi.
De-ați colora ușor cu farmec plânsu-ți


 În roz  surâs, inima și pleoapa-ți
Căci cu buzele-mi ca scaiul m-am lipit

Ușor, timid, de cealalta-ți.

Aaaa?! Și să-nțeleg că de asta nu mai vezi?
Că vrei cu ambii ochi să mă iubești?

 ... hai spune!?
Tu chiar ... de azi te creionezi?

....Știam că minți...
Nu am simțit nici urmă de cărbune.

Și-n fond...

Știam că vrei să-mi râzi ......în
Mereul tău dulce-acrișor :  - vezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu