joi, 15 martie 2012

SOSIa-mi


Aberant de rapsodic
                                mă porți spre nimic
m-adapi.....
                   cu idei ce nu-mi țin de sete
te numesc...
                   penița criticilor mele
Și-ți cânt serenade de piele
În mii de dictoni iți recit...
                                       Tu ești cea cu mii de fețe!!!
                                                                   îmbibate în formol de margarete....
Violete....lăcrimioare și andrele...
Ce te fac s-aluneci în plăcere
Și mă-mbeți în candele
                                    cu iz de hai că mere...
Să lași capul de oaie pe cel de mărgele
                                                   de plumb să devină cu fruntea-n durere
Izvoare de râu din ochi de spălat picioare
mizere.... lacrimile sunt....
               de la atâta umblat prin te miri ce
                                                        case de toleranța plăcerii mele
 sub care fantasme stinghere
Dansând în joc de sânzaiene
                                             lasă secundei o dâră de miere!?
Sosie te las...îmi cam dai zahăr cuburele
și de fapt....
                   ești calul troian al inimii mele
Era bine cu tine...
                            îmi ținea-i de cald în visele mele
                                                                 Mă trezeai în pași de gânduri rebele
Zburam spre mări de senin albăstrite 
                                             și doar acolo aveam aripile-ntinse
Puteam să planez și nu consumam
                                             nici măcar  cherosen de kilele mele
Însă mi-e dor de mine...
                                     și-am să bag divorț în T majorul 
Disperării conștiinței de-o zi
                                              a săturatului meu de-așa zisa plăcere
Spălată în acid de durere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu