luni, 23 aprilie 2012

Dor de rost la ceas de fost.


Lăuntric, la ceas sublim, mă lupt cu un anost colos,
       Un bolovan  izbit de zid, m-a spart...și-mi curge sufletul pe jos.
            Îl strâng ce-a mai rămas din el întrun lighean de zinc
Dar, curge lin ca-n vremea când, ploua frumos....
       Cu raze de soare la sărbători de foc...
            Ce viu să fiu acum față de cum am fost?
Câte simfonii privighetoarea să cânte
       Dacă n-aud decât...
            ...Picurii de viață ce șoptesc în delir
În sunetul ce golește-n jos
       Ultima fărâmă de om îndoit bolului de viață plin.
            Privesc neputincios și nu mai pot
Zidar să mă fac zidului celui gros....
          Să tai cu bisturiul  seqoia și-un os
            Doctor de suflet mi-am dorit să fi fost
Îmi luam tensiunea corect nu pe dos
          Și orice bătaie imi spunea ceva!
            Dâra de lacrimi o știam, era a mea.
Pe strada iubirii inima mai tare-mi bătea.
          Și poate mai prindeam o iarnă... mă mai ierta
            Însă fără lichid ... viața nu mai este a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu