duminică, 15 aprilie 2012

Ispita


Și...te sărut...și ...te ating...și...
 mă-nspăimântă-atâta goliciune!...
și...Ispitit...Să mușc din măru-ți?...
Un nerv...tu ți-l amuzi când vezi
Atât de mult instinct...puțina-mi rațiune!

Și-ți pătez de buze sânul inocent!
Și-ți simt vibrând sângele prin vene
Cum urlă la al meu... în cumplita-i dulce sete
Atingerea-ți e robinet...clipitul mi-e prielnic

A bea din tine... tu din mine
Pigmenți febrili de piele
Și-n loc de buburuze
Ne tatuăm... cu ace în priviri
Unul-altuia un infinit...de paiețele!

Când râzi transpiri, cu gesturi de tandrețe
În tremuratu-ți prind inima-ți zaibucă
Ce-n vals cu-a mea se-mbrățișează
În salturi de frecvențe...
Și ca să vezi...Nebuna!,  mă-mbată...
Cu un singur pahărel din inocenta-i tinerețe!

Și...te sărut...și ...te ating...și...
 mă-nspăimântă-atâta goliciune...
și...ispitit...Să mă înfrupt?...
Și-mi cresc treptat... în gât
Cotoare dulci de mere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu