miercuri, 22 februarie 2012

Amar!


De ce?
E de prisos!
Acum!, să știu că nu mai pot?
Roșul ochilor de plâns
pe-un plic.... un fir de aur
și-o scamă din pătura ce ne-a-nvelit
Dragă...m-am gândit să iți trimit.

Viața, ne-a aruncat cu scârbe-n parbriz
L-a spart și m-a făcut să pun frână

Să-mi fârâmițez gândul de-a ajunge...
Cu tine...
Eu conducând tu...înghițind câte o sută
Din... sticla noastră de dulce armonie
N-o stii?! ...o țineam mereu
La piept.... în partea stangă
Se pare că ai baut tot...
Da’ ....nu ești tu de vină
Acum chiar ai nevoie de ea
Mergem? ..... Unde !?
A ne descătușa  dragul nostru surâs...

Hilar...în vuiet, în viu de vai și-amar.
Nu știi?! L-a încătușat o bucată de  carne
Ce se pare că am mâncat-o amândoi
Când ochi în ochi ...
Ne-nfruptasem din cruda-ne viață

Fără să ne dăm seama de
Găurile negre din asfaltul drumului
Ce ducea spre culmi speranțele noastre în...
Minunatul număr  2 ...
În a noastră ploaie de-amândoi
Acum!!!, să știu că nu mai pot?
A cuvânta firescul la plural,
A îmbrăca  zâmbetul în viu cleștar,
A-i zburda copilului din mine
Visul de... că nimic nu e-n zadar?

Dar...!, oare chiar nu am să pot !?
Viața-ne....
Ce dulce o gustam
În dimineți cu mierea florilor  pe buze,

În seri cu gândul de mereu a te cuprinde,
În veci cu inima-mi în tine a 
mi-o-nchide
S-o...................
Plâng,  cu și din prea multu-ne amar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu