luni, 13 februarie 2012

Minunatu-ți ...ai!



                                   Dansai nebunește cu fiece frunză
                                   A copacului suflat din mine!

                                    
                               Din măru-mi te-nroșeai,
                            Din dragu-mi te-mbălsămai
                                    În atâta dulce-ne-a iubire.

                                   Umpleai surâzând a ta mirare
                                   Cu păpădiile albe plecate-n zare

                                   În perne albe de ele te pierdeai
                              Doar caldul suflet al tău și păru-ți bălai
                                Mai puteam a vedea din atâta alai!

                         Și cât fast puteai tu să ai
                         Când...albinelor le numărai
                         Bătăile de aripi ce tu le simțeai
                         În carnețele de miere
                         Cuminte,  le notai!

                                    Și aiiiiiii...!       aiiiiiiii ...!
                       Cât de mult ai poți tu să ai!
                       Cu câtă culoare de viu imi cântai!
                       Câtă splendoare din fresca-ți imi dai!
                       Cu câtă tandrețe inima-ți în trap de cai
Aleargă spre mine... ÎNNEBUNESC și haaaiiiiiii!    


Infinit de secunde în dragoste să-mi dai
În  ochii mei ... și-n ai tăi...
Noi doi... pe veci unul altuia
                      Să te am ... să mă ai!

                   
                         
                          Iți multumesc minune-o
                      Pentru minunatu-ți ai!
















                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu