duminică, 5 februarie 2012

Spre a va fi de folos!


Mirare ca sunt...mirare ca esti ...mirare ca... suntem...am fost... si  in virtutea inertiei sa ne MIRAM.... caci numai asa vom putea  fi si in viitor. Silogism grosolan sub marea apologie a  INERTIEI, am putea spune insa, oricat de nedorita este inertia totusi cateodata binele nascut din rau(caci toti zicem in tot raul e si-un bine...insa, uitam sa-l cautam) depaseste ca si consecinta pleonasmicul de < binele unui bine> si iata cum devine benefic noua ceva ce-n mod normal ne produce riduri...
            Noua, siluetelor pamantene, lumanarilor de piele ce inca lanternam  viata cu sperante vii, milimetric ce-i drept, caci doar atat putem vedea in cararea vietii noastre, doar trairea din secunda MARELUI ACUM, regretata, contemplata, imortalizata si in frumuseti de fel si chip adumbrita prozei, poeziei, muzicii, fotografiei, teatrului....tuturor laitmotivelor ce ne MIRA!, CE... se fac balsam buzelor noatre cand sunt batute de vantul suferintei, CE ne fac sa conjugam la superlativ VIATA, acel dar, acea adiere tihnita de parfum, acea gingasie aleasa de culori, acea ploaie de fluturi in simfonii din piept...ce parca am vrea sa nu  fie masurata cu nisipul din clepsidra realitatii sfarsitului ei.
            Poate, un scurt metraj al dorintei mele de-a ma face cumva de folos voua...celor ce doresc a fi abrutizati de constiinta, prin mirarea existentei!
            Am ales pentru moment poezia muzata de gandurile si trairea intru cele ale mele de pana acum ...de acum...si de sperantele vii ce-mi deseneaza un viitor dorit a-l respira. 
            Din mirare, spre a va fi de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu