duminică, 5 februarie 2012

Doar O Viata!,...in iubire.

De  dragul nostru si de dor
Nestramutat al nostru zambet
Picta pe noi un ....bol,
In curcubeu de apa dulce!

De dragul......de-a avea  in el
Aduceri dulci de-aminte
Si linguri ale noastre maini
Ca sa servim iubire!

Si zumzet de plamani stapani
Cuvintelor divine................
Lumina  ochiilor blajini de boi
Ne-nveselea cuminte

Clepsidra timpului de inapoi
Nisipul cald din minte!
Mai sti mai draga cum...
In clipe de restriste...

Ma amendai in dulci sorginte
Cu legendare...Haaaaai!.... ca poti!
...macar in visul nostru
sa ma-nveti cum e sa zbori.........
Din clipe dulci spre vise!?

Si ne-aruncam noi amandoi
Ce voluptate nedescrisa!
Te-am prins in zbor  de tot ce-aveai
M-ai prins ca mi-era frica!

Insa, de viata mea eu ma tineam
De aripa ta mica!

In mii si mii de alveole
Iti respiram splendoarea
Si-n cantecul de leagan
Iti asezai, tiptil.... pudoarea.

In inima-ti de foc
Mi-ai forjat necontenit virtutea
De-ati fi al tau si-a sti sa pot
In tine a ma vrea cu tot...cu tot!

A mea... al tau... al nostru
Alb spre roz.

Si ca sa razi mi-ai pus pe jar
Si creierul si mintea
M-ai pus sa stau intr-un picior
Iar tu in celalalt.....
Ne-am dansuit iubirea!

Crepusc de  vuiet de clestar
Ne-mbata de tandrete
Cu-acumul vietii de margaritar
Din tot mai mult batrani
In tot mai tineri.........
Si..... fara de regrete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu