duminică, 26 februarie 2012

Inima-mi zaibucă!


Am prins-o(…) și-am s-o leg în lanț
Nu știa că băusem apă de ploaie cu acid de rost
Strecurat prin tifon în algocalmin de post
Schimba în prisos impresii cu cafele la bar
E mereu o stresată se-mbată-n delir
Dansează continuu-n ritmic vals de…
hai să fim…
Mereu fug și n-ajung la timp de brici
Nu-mi place deloc cu mustață
Și după colțuri, de drag, candidă în clar
Îmi pune piedici năpaste și iată…
Rugina fierului din sânge-mbracă
Clepsidra timpului în vreme moartă
Străin de-al ei maraton deplin
Atleta ce trece de vad destinul umil
Cârtește clipelor de miere vii
Spălate în lacrimile dulci de vin
Erau cam singurele din meniu
Născute din izvor de vânătăi
Ochilor de azi  copilului de ieri
Sorbeam doar picuri de ceară vii
Din lumânările de piele cumpărate -n zi
Pentru nopți…nupțiale de amor
Cu gânduri pe color covor
Din  bobițe negre și șuvițe mov
Spălate-n voioaga sufletului hrănit cu dor
Ce poate ieși din orb țesător?
Măcar cârpă de  T  de șters
Holurile gândurilor de ieri
Podelele grijilor de azi
Pe care stigher n-am văzut
Frumosul covor cu praf de-ncec
Pe care-l așezi și m-ai făcut să trec
Alba-neagra m-ai învățat să joc
La loz în plic sufletul mi l-ai ținut
Și în gât mi-ai catadicsit cam un kil
Cântărit în cotoare de mere înghițite-n sec
M-am  săturat să tot mă-nnec
Căpăstru i-am pus și pachet de 2 lei
De 1 apă și de celălalt cârcei
Să nu mai poată fugi s-adape
Democrații în vize plătite la frontiere târzii
Statuie să te faci, cu acid de porumbei să te-mbraci
Și doar copiilor să poți zâmbi
Cu lacrimi, că nu poți fugi
Ca ei peste lanuri de vise
De duh curat aprinse!
Atunci, dar, cu simțământ vei spune
Regret mirosul de piele cu cel de tămâie
Și văzul de nefolos cu cel din veșnicie
Inima în vas de vin cu pâine
Iubirea eternă de mâine
Lumina celestelor prezențe divine
Mi-au arătat cărarea spre tine
Și iată...licoarea ce-o ai prin vine
Capului de struț să o plângi
Nu arunca cu pietre-n mine
Mă  hărțuiești însă, n-am ce face
Te declar învinsă!
Măcar atât  să vrei
A crede-n pacea ce vine
Sirop de demnitate n-ai caștigat la zar
Petece de piele un ac și ață
Am să-ti dau în dar
Foste gheare de placere au spart
Și curge multă ....multă miere.
Râuri în dureri se scurg
În  vid din  culpa descusută
Și… parcă toate-ncep să pută
Rup în tine tot ce-apucă
M-am săturat să tot te văd nălucă
De mine-n lanț vei sta
Și-n fie ce zi vei învăța
Că-ți sunt și mumă și tătucă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu