duminică, 5 februarie 2012

De noapte stăpână....


De mii de flori mă-ndrăgostesc
Pe la balcoane  de case febrile
Petalelor în surâs de drag întineresc
Și vai lor de le văd... vai mie de privesc

Și-acum ...o siiiimt....e-o regină...
A nopții iz de castă....de virgină
Cu miros de gingășie-mi scarpin
Palii ochi stropiți cu bucurie

Iz în colb de  dulce îmi trântesc
Feromonii-n catacombele-mi....în beție
Și ..... în miresme de  trufie
Noptatic cânt jos sub balcon răsună

În serenade-n....vals strident de a ta dâră
Da-mi doar o secundă ..... mâna stângă!!!
Să pot  spune...
DA!..., EȘTI TU!

Căci în albecazapezi te văd
Vai de ea noapte, vai de ea lună
Cum tu luminezi în mine tot și-mi sună....
A vrea să fiu ca tine floare bună!

Am pus un greiere să-și câștige-un dram de pâine
Și pe sear-am amăgit-o......
Să se poarte ca și tine.
Căci ca regine! vor să fie florile din mine

Spre balcon să văd pe unde....
Mergând cu pași de turte dulci...... vibrez.......
Ca dunga peniței mele de iubire
Pe calcul veșnic de hârtie
Căutând  acumul meu...al tău...
al nostru....pe vecie.

Acest acum....și-acel ceva...
 ce va să vie.

Dorit....așa dorit  de mult încât
mă-mbăt de viața-mi!!!
...e-o simplă reverie!?


De ce doar la a-ntâia.....
doar acuzativul mine!?
Singular și nu plural?....
să pot păstra nuanța ta de catifea pe mine?

De ce nu stai să-i spun timpului să pună frână?
Să-mi sparg ceasul de la mână.
Nu vezi cum luna-mi plânge  s-o facem plină și senină...?
Hai.....să dansăm în ploaia  sufletului meu...

măcar o lună.....

Nu mă lăsa să mor cu-al meu miros de muritor.....
Reginooooooo..........
Măcar batista să mi-o umplu de-a ta pudoare și-apoi,
să mor!

Vântule de vise suflător....
Ieri mai... că m-ai lăsat ca mort!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu